V kovovýrobě a strojírenství je nutné být konkurenceschopní
I když jsou stále obory, jako kovovýroba a strojírenství, tahouny české ekonomiky, taktéž platí, že se zde klade velký důraz na konkurenceschopnost. Bez této vlastnosti ani velká jména na trhu nemohou obstát, i proto dochází v posledních měsících k výraznému přetavení vnitřních postavení v mnoha firmách. V některých společnostech, jako je právě Steeltec, však k razantním změnám docházet nemusí. Flexibilita a cenová konkurenceschopnost neodrážející se na kvalitě – to je nastolená samozřejmost.
Konkurenceschopnost je nyní rozhodující
Vlivem aktuálního stavu na trhu a ekonomického ochlazení odpadá také řada společností i v oborech strojírenství a kovovýroba. Inflace nebo vysoké ceny energií jsou zkrátka tím, co kříží plány nejednomu podniku. A tak na světlo vyplývají vlastnosti, které jsou potřebné k udržení stabilního postavení na trhu. A bez konkurenceschopnosti ničeho takového dosáhnout nelze.
Ve společnostech, které působí v kovovýrobě a strojírenství, dodnes panovala hlavně tradice, která byla tou hlavní výhodou. Jenže nyní už konkurenční společnosti nemohou konkurovat pouze dlouhodobou tradicí, ale také flexibilitou nebo cenami. Odběratelé si dnes vybírají a i ceny jsou jedním z hlavních parametrů.
Neusínejme na vavřínech
Stejně jako v řadě jiných odvětví, i ve strojírenství a kovovýrobě se nyní nevyplácí usínat na vavřínech. Je důležité se dostávat do povědomí velmi, velmi často, připomínat se a prezentovat se nejen napříč off-line světem, ale také na internetu.
Do hry se tak po letech dostává známý citát podnikatele Henryho Forda, který říkal, že i kdyby měl poslední dolar, přesto by ho investoval do reklamy. A na to musí v současné době i firmy působící ve strojírenství a kovovýrobě pamatovat.
Společnost Steeltec na to nezapomíná, a i když je už léta dostatečně konkurenceschopnou, kvalitní a opředená dlouhou historií, přesto nepodceňuje ani reklamu jako takovou, do které se nebojí investovat.